środa, 2 lipca 2014

Godzinna przerwa techniczna w grze

Jutro, trzeciego lipca w godzinach ok. 10-11 gra Transformice nie będzie dostępna. Szykuje się jakaś spora przerwa techniczna, może dojdzie ta Wielka Aktualizacja, o której była mowa jakiś czas temu? Wiadomo też, że najprawdopodobniej pojawi się nowe żyrafie futerko, ponieważ już wczoraj nosili je administratorzy w grze.


Jeszcze jedna ciekawa informacja - beta testy gry Nekodancer rozpoczną się już 24 lipca! Skąd to wiadomo? Została podana taka informacja na stronie głównej tej nowej gry TUTAJ.

Pozdrawiam
Modliszka




23 komentarze:

  1. NIEEEEEEEEEEEEEE CO JA BEDE ROBIC MOJE ULUBIONE GODZINY GRY XD D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie! Proszę niech tylko nie dodają zmiany nicków ;_; ja nie chce!!! Zawsze jak chodziłam na jakieś roomy to często były te same myszki i już się tak przyzwyczaiłam a teraz gdy ktoś sobie zmieni to już nie wiadomo kim był dawniej ;( a gdybym ja sobie zmieniła nie wiedomość czy ktoś nie podszyje się pod mój nick i nie wykorzysta go np. do jakiś złych czynów :( a pozatym na forum TFM seroholikpl powiedział że dużo myszką ma już swoje " ksywki" do których już jesteśmy przyzwyczajeni ( ci którzy tak na kogoś mówią oraz sam gracz )
    Namalisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Administratorzy o tym pomyślą i użycie przez innych graczy naszego starego nicku nie będzie możliwe. Przynajmniej mam taką nadzieję. Ewentualnie będzie można dać taką propozycję do sugestii na forum, o ile zmiana nicków pojawi się jutro.

      Usuń
  3. Ale super to futerko jutro doładuje se truski i je kupie (o ile będzie) a co do przerwy mi to nie zrobi różnicy bo jestem wtedy na półkoloni i mnie nima a i może zrobią event rybny :D ~Rutuw (to nie bl to wyjątek dla uporczywych -,-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Transformice zaczeło się psuć, dlatego odeszłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tb... Teraz robią inne gry, zamiast zająć się TFM ;_; eventy są gorsze niż dawniej i jest coraz gorzej ( oglądałam sobie filmiki z yt i widziałam jakie były eventy itp. ) Jeszcze nie odeszłam ale nie gram już w TFM tyle ile dawniej.
      Namalisu

      Usuń
    2. Tak się tylko wydaje :)
      Gram od końca 2011 roku i uważam, że eventy w Transformice stają się z rokiem na rok coraz lepsze - kiedyś na święta była bitwa shamanów i zbieranie prezentów - nie było żadnej mapy, ani niczego takiego, po prostu zwykła zabawa.
      A co do gier to muszę się zgodzić, powinni je jak najszybciej skończyć i dodać tę Wielką Aktualizację w myszkach (oby to było dziś)..

      Usuń
    3. Wolę już wojny szamanów podczas eventów, zamiast tego całego karnawału z beznadziejną mapą i innego chłamu jak np. teraźniejsze futerka. Wystarczy spojrzeć na pierwsze 6 fur i na ostatnie 6. Hm? ;)

      Usuń
    4. No dokładnie karnawał nie wypalił :p ale walentyna i wielkanoc zresztą też a przynajmniej moim zdaniem.
      Namalisu
      Ps. Ufff zmiany nicków nie dodali :)

      Usuń
    5. Walentynki *
      przepraszam za błąd klawiatura mi zmieniła wyraz :P
      Namalisu

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Administratorzy podczas filmu na żywo wspomnieli o tym. Nie pamiętam dobrze, ale raczej ma to dojść w przyszłości... Wystarczy poczytać, choćby na forum cheeseformice.

      Usuń
  6. Ufff.. właśnie teraz o 10:50 weszłam i takie przerażenie w oczach, co ja będę robić, i na ile ta przerwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze doładować truskawki :p To futerko jest brzydkie ale dla odznaki kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łiii futerko żerafy :D a te koty ciekawe co tam będzie hmm mam nick piurkoxd ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Beta testy gry Nekodancer jeden dzień przed moimi urodzinami ^___^

    OdpowiedzUsuń
  10. Modliszko, jak Ty dodajesz te zakładki (Strona Główna, Galeria itd.)? Bo ja próbowałam i mi nie wychodzi :C
    ~Pysiatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie na blogu jest menu rozwijane, ja tworzyłam je tutaj:
      http://profilki.blogspot.com/2012/12/generator-menu-rozwijanego-gornego.html

      Usuń
    2. Dzięki Ci Panie xD
      ~Pysiatka

      Usuń
  11. Moim zdaniem te ostatnie eventy były beznadziejne... Najbardziej podobał mi sie event walentynkowy...

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy to prawda ze dojda title za survivor racing i defilante? Bo na jednym blogu bylo ze mowili o tym na livestream ale chce sie upewnic zeby nie rozglaszac falszywych plotek czy cos xd

    ~Xocolada

    OdpowiedzUsuń