czwartek, 24 lipca 2014

Gra Nekodancer w wersji Beta już dostępna!

No i się doczekaliśmy - Nekodancer, kolejna gra stworzona przez Atelier801 (twórców Transformice) wystartowała dzisiaj!
Strona gry - klik
Gra na pierwszy rzut oka prezentuje się całkiem nieźle. Wszystko jest dobrze wykonane.
Ekran logowania:


Zwykła runda w grze:


W grze mamy też sklep - bardziej rozbudowany niż w Bouboum:


Jeśli nasz znajomy z gry jest na Nekodancer to na liście wyświetli się koło jego nicku gwiazdka.
Nekodancer ogólnie polega na szybkim naciskaniu strzałek - nie każdy lubi taki rodzaj gier, więc wiele osób może być niezadowolonych.
Żeby puścić swoją piosenkę, wchodzimy w menu, potem w playlist i wklejamy adres filmiku z Youtube.


Jak oceniacie grę? Zamierzacie pozostać w niej na dłużej?

Pozdrawiam
Modliszka



21 komentarzy:

  1. Troche trudne ale daje rade literami. Palce mnie bola xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpie rzeby mi sie spodobała ale spróbóje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra jest nudna. Grałam w nią godzinę, by się przekonać czy zmienie zdanie. Nie zmieniłam i na dodatek jestem nastawiona jeszcze bardziej negatywnie na te grę.
    Chce by naprawili bugi na tfm :I

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli w Nekodancer można puszczać filmiki z VEVO? Hm, to rozumiem. Na roomach music w Transformice powinien być mimo wszystko taki nakaz puszczania tego typu filmików, aby uniknąć jakichś wulgarnych przeróbek teletubisiów, jak ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Modliszko! Zauważyłaś że jak masz w znajomych Tigrou albo Meli to przed ich nickami są gwiazdki? :o I w dodatku nie da się wejść w ich profil ;/ Dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem za Modliszkę :D Tutaj chodzi o to, że gracz nie jest na TFM, lecz na Nekodancer.
      Transformice symbolizuje serek, a Nekodancer - gwiazdka.

      Usuń
    2. Iiii niemozna zobaczyc profilu ;)

      Usuń
    3. ta i jescze podoba misie gra ;lale truta jest

      Usuń
  6. Tragiczna gra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podoba, ale kocham tą piosenkę Indili na screenie XD Nie wiem po co to napisałam XD A tak przy okazji to fajny blog ;3

    ~Xocolada

    OdpowiedzUsuń
  9. Modliszko,zaczynam się martwić.Mineły chyba jakieś 3 tygodnie,od kiedy napisałaś ten post(lub notkę,jak kto woli).Czy coś się stało?Nie to,że ja cię zmuszam do tego,byś ciągle siedziała na blogu,ale ja się poprostu martwię.Wszystko w porządku?:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jak najlepszym! (:
      Po prostu jestem teraz na wakacjach, wrócę może we wtorek do domu no i co się z tym wiąże mam mniej czasu na blogowanie.
      Ale miło mi słyszeć, że ktoś tutaj o mnie pamięta :D

      Usuń
    2. Uff,to dobrze ^^)
      Marwiłam się,że przestaniesz pisać bloga!

      Usuń
  10. Nudna gra od początku byłam przeciwna kolejnej grze atelier 801 i miałam racje powini zająć się tm a nie wymyślaniem takich gier ale to moja opinia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. jak sie daje komus utrudnienia ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kliknąć akurat na strzałkę z takim dziwnym okrągłym czymś itp XD Jeśli to trafimy to losowy gracz dostanie utrudnienie.

      Usuń
  12. ej modliszka kiedy zagramy :3 mam tam nick Szybunia widziałaś mnie ja też :3

    OdpowiedzUsuń