niedziela, 24 listopada 2013

Zmiana stron na blogu

Uwaga - ważna informacja
W Transformice kręci się pewna osoba o bardzo podobnym nicku do mojego! Proszę uważne patrzeć na nick. Jeżeli ktoś chce do mnie napisać niech kilka razy sprawdzi, czy to na pewno ja. 

Dzisiaj postanowiłam zrobić małą przebudowę w stronach na blogu - usunięta została strona z historią bloga, gdyż wszystkie zmiany można wyczytać na bieżąco w postach. Zamiast niej pojawiła się zakładka opisująca grę Transformice, żeby przypadkowe osoby, które odwiedzą ten blog mogły od razu przeczytać o czym jest ta gra i na czym polega :)




Strona opisująca Transformice jest aktualnie w przebudowie - muszę zrobić trochę screenów z gry i napisać tekst w łatwej do zrozumienia formie. Mam nadzieję, że dzięki temu do gry wejdzie więcej osób i będzie nam przyjemniej grać :)

Pozdrawiam
Modliszka

4 komentarze:

  1. Co do podobnego nicku.. widziałam nick "Modliszkaa" czy "Modlicha" , już nie pamiętam. Ale wiem, że był BARDZO podobny od Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to prawda i co do nicku jak można sprawdzić czy to napewno to Modliszko????

    OdpowiedzUsuń