czwartek, 14 listopada 2013

Bouboum wersji Beta

Od niedawna możemy grać w wersję Beta gry Bouboum (inna gra twórców Transformice.
Oto strona gry: http://bouboum.atelier801.com/
Jest to zwykły tzw. Bomberman, z różnicą, że gramy różnymi zwierzątkami i zbieramy orzechy. Ponieważ jest to wersja Beta nie ma jeszcze wszystkich opcji dodanych.
Tak wygląda przykładowa mapa gry:



A tak wygląda ładowanie gry w wersji Beta:



Tak jak obiecali nam jakiś czas temu Administratorzy - wszystkie gry są na jednej wspólnej platformie, więc w Bouboum logujemy się swoim hasłem i loginem z Transformice. Jak i konto, tak i plemię oraz lista znajomych zostaje niezmienna we wszystkich grach.
W Bouboum poruszamy się strzałkami i ustawiamy bomby za pomocą spacji.



Gra na pierwszy rzut oka prezentuje się bardzo fajnie. Na pewno będzie warta zagrania, kiedy już zostanie całkiem dopracowana.


Zamierzacie spróbować zagrać w wersję Beta, czy zaczekacie na czas kiedy gra będzie już w pełnej wersji?

Pozdrawiam
Modliszka

22 komentarze:

  1. Takie jedno pytanko: Jak zdobywać te orzechy? Wygrałam już ok. 5 rund i nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zaobserwowałam orzech zdobywamy niszcząc innego gracza

      Usuń
  2. Moim zdaniem nie najlepsza gra. Nazywam się na niej Muffinekxd, a Olciasuper ktoś mi zajął. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą grę logujesz się tym samym Nickiem i Hasłem co na Transformice :)

      Usuń
    2. Aha dzięki. Myślałam, że trzeba nowe konto zakładać. xD

      Usuń
    3. I muffinekxd nie potrzebnie założyłam. ;-;

      Usuń
  3. Fajny room, gdy Transformice się trochę znudzi. Można pograć w coś innego, a zarazem być na bieżąco ze znajomymi i plemieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko. Czy ona mogła to zrobić ? http://naszetransformicepl.blogspot.com/
    Jeżeli nie masz czasu zerknąć to chodzi oto że tam są twoje słowa i twoje zdjęcia .-.
    Ukradła ci je :c Chyba ze na to jej pozwoliłaś to przepraszam :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyraziłam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć tego posta. Osoba, która zrobiła to bez mojej wiedzy jest po prostu złodziejem. To już drugi taki przypadek w ciągu dwóch dni :/

      Usuń
    2. Heh Modliszko, twój blog jest taki sławny w transformice, że aż ci posty kradną do innych blogów ;c

      Usuń
    3. *Olciasuper

      Usuń
  5. Modliszka załóż blokadę kopiowania, nie jest ona skuteczna w 100% ale niektórzy nie wiedzą jak ją ominąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładałam. W tamtym roku. Ale sprawiała mi ona sporo kłopotów, więc już chyba wolę zagrożenie kradzieżą postów niż tę blokadę ;_;

      Usuń
    2. Nie można chyba przy niej pisać polskich znaków w komentarzach :/

      Usuń
  6. Modliszko! Za każdym razem gdy piszemy pod postem skopiowanym z tego bloga to ona usuwa nasze komentarze i tylko zostawia te dobre! Musimy coś zrobić by ona nadal nie kopiowała twoich postów . ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Modliszka napisała powyżej, można założyć blokadę ale ona powoduje różnego rodzaju kłopoty. Musi być coś za coś. Tacy ludzie nie mają świadomości tego, że są złodziejami!

      Usuń
  7. Niezbyt spodobała mi się ta gra, ale czemu nie.;p / Djladysweet

    OdpowiedzUsuń