wtorek, 26 listopada 2013

Blog o Bouboum

No i w końcu mogę powiedzieć oficjalnie - otwieram blog o grze Bouboum!
Prace nad nim i plany trwały już jakiś czas, a dzisiaj postanowiłam go udostępnić. Szczególne podziękowanie muszę przesyłam pewnemu graczowi, który wspaniałomyślnie zgodził się przyszykować nagłówek dla nowego blogu :)


Link do bloga jest TUTAJ, a także jest widoczny po prawej stronie blogu. Wszystkie dawniejsze aktualizacje w Bouboum dodałam - wspomnę tylko dla ciekawostki, że gra w nowej wersji została dodana 13 listopada :)
Mam nadzieję, że ten blog też będzie się cieszył popularnością. Nowy blog wciąż jest ulepszany, można od czasu do czasu zobaczyć jakieś braki.

Pozdrawiam
Modliszka




7 komentarzy:

  1. Modliszko czy bedzie konkurs na naglowek zimowy? Bo chce wystartowac *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wezme udział, nie szukasz autorów do bloga o boumbom bo ja bardzo dużo czasu spędzam na tej grze więc mógłbym pomóc

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, jak zrobić na blogu u sb... tak jak ty masz hcodzi mi o te skróty np. galeria,facebook,chat tą TABELKE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś w panelu bloga to klikasz: Strony > Nowa Strona > Pusta Strona. Wyjdzie takie okienko jakbyś pisała posta zwykłego. No i potem jak opublikujesz powinno wyskoczyć pod nagłówkiem ;)

      Usuń