sobota, 23 czerwca 2012

Nowa wersja survivoru !

Wczoraj doszła nowa wersja ulubionej zabawy - survivoru. A oto główna nowość w tej zabawie :
Będąc szamanem możemy używać komendy Meep ! Naciskając spację. Odsuwa ona pozostałe myszki.
Co jakiś czas także możemy natknąć się na mapę 'wampirową'.






Jedna osoba zamienia się w wampira. Gdy wchodzi się w inną mysz powinna się ona zamienić w wampira też. Ale często się coś zacina i trzeba dłużej koło tej osoby postać.
Ta mapa to taka pozostałość z eventu haloween.
I jest fajna zabawa !


Pozdrawiam


Modliszka

17 komentarzy:

  1. Hehe jestem na tym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten.. Można coś za to dostać ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl z tymi wampirami ;3. Modliszka,moze sie kiedys spotkamy na TFM? Ja nazywam sie Dasshieeee ;3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka, już gralam w te "wampajerki" jak to ja mówię xd fajne to :D
    ~Deferdenaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz notki! Też gram w Transformice. Lubię Twój blog. Może mogłybyśmy się spotkać? Mój nick to Siaice.

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie można spotkać wampiry na jakim roomie ?? z ciekawości pytam

    OdpowiedzUsuń
  7. wpisz /room survivor i co jakiś czas jest mapka z wampirami

    OdpowiedzUsuń
  8. Wampiry są super mam świra na ich punkcie tak jak na TFM ale wampiry mają jeden wielki minus nie dostaje się serka

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wampki ja nogdy nie zostałam wampkiem. Ciekawe czy jak się zostaje wampkiem to się coś dostaje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie zostałam wampkiem ciekawe jak to jest. Może ktoś pogra ze mną na Transformice mam nick Oliwcia707.

    OdpowiedzUsuń
  11. Heja myszki! Sydoline nie jest już administratorem tfm :-(. Ja też nie jestem ale się dowiem i wam powiem jak zostać administratorem tfm. Pozdrawiam

    Oliwcia707

    OdpowiedzUsuń
  12. Heja myszki! Ostatnio napisałam że jak się dowiem jak zostać administratorem tfm nspisałam na szepcie dp Sydoline. Sydoline pi odpisała że Zou iez odebrała adma więc doszedł temat nie lubimy Zou.

    Pozdrawiam Oliwcia707

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na początku swojego grania w TFM ciągle byłem vampem, bo myślałem, że to będzie lepiej, niż bycie zwykłą myszką. Teraz gdy jestem na survie to unikam tych wampirów. :P

    OdpowiedzUsuń