czwartek, 21 czerwca 2012

Niespodzianka od administratorów

Edycja: Uwaga! To działało jedynie w 2012 roku.
Dzisiaj doszła mnie interesująca wiadomość - można dostać truskawki na  /room 286637850 
No to myślę - jak to możliwe ? No i wchodzę na ten room. Okazało się, że to prawdziwa informacja. Można dostać truskawki z okazji ich wprowadzenia do gry. Trzeba wejść na górę planszy i kucać myszką w grze paręnaście razy. 
Dostajemy wtedy 20 truskawek i przedmiot - truskawkę do pyszczka myszki. 



A skąd mamy wiedzieć, że dostaliśmy truskawki ? Powinno wyświetlić Wam się okienko z odpowiednim napisem. Truskawki można otrzymać tylko jeden jedyny raz.


Pozdrawiam
Modliszka

29 komentarzy:

  1. Hej :P
    Super blog, koleżanka właśnie mi mowila o tym roomie, ale nie umialam zrobić i mi zrobiła ^.^ ona miala 20 truskawek, ale wszystko już wydala xP na tfm nazywam się Deferdenaa, będę dzis. Ok.14-15 jakoś tak. Ciekawe , może dowiedziala sie o tym roomie z twojego bloga xD powiem jej to sb poczyta
    ~Deferdenaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek napisałaś tę samą wiadomość 4 razy xD
      Trzy zbędne usuwam ,jedną zostawiam ^^

      Pozdrawiam

      Modliszka

      Usuń
    2. Deferdenaa? To ja wilczeklady, pamiętasz :P

      Usuń
    3. nom, pamietam cię xd
      Do modliszka:
      Tak? Cały czas sie pytało : udowodnij ze nie jesteś automatem, i najwyraźniej 4 razy to zrobiłam xd sorki >.<
      ~Deferdenaa

      Usuń
    4. A czy to jednorazowe? Jak by co to ja Hubertko

      Usuń
  2. Na tym roomie trzeba iść całkiem do góry i ustać w taką trawę, która jest najwyżej i kucnąć od razu się dostanie truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a teraz to nie działa!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest bardzo nie fair! Myślę że powinno jeszcze coś być... W evencie były, ale bez przesady... Zaczyna mnie to irytować że wszystko co fajne musiało być akurat kiedy mnie ni było!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, np. ja nie wiedziałam, że ta gra istnieje i uważam to za bardzo nie fair ponieważ inni dostali ten prezencik i te 20 truskawek moim zdaniem mogli troche pomyśleć.

      Pozdrawiam ;) i jak coś to mam nick: Densiara

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bo już nie ma tego roomu przecież :)
      Działało w tamtym roku przez krótki okres czasu - później Administratorzy to usunęli.

      Usuń
    2. Szkoda...

      Damianwke-

      Usuń
  6. TO ZWYCZAJNY POKÓJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytasz wszystko co jest napisane? :)
      To była akcja jednorazowa, która się zakończyła - tego roomu już nie ma.

      Usuń
  7. kocham cie modliszka za to że pomagasz innym myszkom to jest bardzo miłe dla innych więc bardzo dziękuje i myśle że inne myszki na tym skorzystają i drugi raz dzięki

    pozdro od Stuartaqv i gromadki

    OdpowiedzUsuń
  8. to było 2013 -.- nie dziala nie ma tej mapki :( :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam że to 2012 działało ale ja dzisiaj weszłam na ten room i nic :/

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat tam jest zwykły room a nie ta mapka o której mówisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj uważnie. Ten post napisałam w 2012 roku. Teraz ten pokój już nie działa.

      Usuń
  11. Moja koleżanka tam weszła i założyła konto 5 marca 2012 i co nie działa oszustwo. Ona kłamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ten pokój nie działa. Nie chodzi tu o datę założenia konta, tylko o wejście na pokój w dniach, w których funkcjonował. Jeśli Twoja koleżanka nie była tam wtedy, to oczywiste, że nic nie dostała.

      Usuń
  12. O boże! cz wy niedoczytujecie posta?! przecież pisze że to w 2012 roku tylko działało a wy piszecie w 2015 że to nie działa trzeba uważnie czytać xd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że nie działa już. 🐕

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pamiętam jak tam siedziałam w 2014 gdzieś 3h i wkurzyłam sie

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tego roomu już nie ma. Ale może administracja wymyśli coś jeszcze lepszego. :)

    OdpowiedzUsuń