czwartek, 14 czerwca 2012

Kolory futra

Dzisiaj kolory futra można kupić ! Cóż więc więcej mam pisać - zbierajcie ser :P
Ja kupiłam futro białe .



To moja myszka powyżej. Ale te kolorki ładne !
Powodzenia w zbieraniu sera !
Można już także kupić Fraises i spersonalizować przedmioty. Wybrany przedmiot odnajdujemy w sklepie i klikamy customize. Wtedy kupujemy (należy wybrać ) za ser lub truskawki. Po kupieniu możemy już klikać customize i zmieniać bez problemu kolor. Rzecz którą tak ulepszyliście możecie zmieniać ile chcecie razy.

Pozdrawiam

Modliszka

9 komentarzy:

  1. Napisz proszę jak można zmienić kolor ubranka bo można, ale nie wiem jak zatwierdzić. Muszę to wiedzieć proszę. =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko chcę coś dodać. Napisałaś zbierajcie ser :P
    Kolorki dużo (nawet większość) kupuje za truskawki. Np. kolorek tygryska. gdybym nie wydawała serków od początku, to by mi nadal nie straczyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,wiem ale niektórzy nie mogą kupować fraises :P

      Usuń
  3. Faktycznie,kolorki sa sliczne!
    Ja mam biale futerko,tak jak ty ;D.
    Musialam kupic Fraises,bo serow nie mam za wiele. Dzisiaj dobilam do 1800.
    Swietny blog Modliszko! <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam twojego bloga <3 ( w grze mój nick to loki111 )
    pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemka! Pewnie mnie już znasz i wiesz, że ja sądzę, iż twój blog jest swietny. Ale mam pytanko? Czy mogłabym trochę informacji skopiować i wrzucić na gazetkę mojego forum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modliszka zablokowała dostęp do kopiowania (chyba, że masz na myśli pisanie ręczne :P)...

      Usuń