wtorek, 14 stycznia 2014

Zimowy Konkurs Na Nagłówek 2013 - Ankieta

EDIT: Nie mam pojęcia czemu w dacie pisze, że dodaję ten post 13 stycznia. Przecież jest już 14 styczeń, godzina siódma :/
Zgłaszanie nagłówków na zimowy konkurs dobiegło końca. Zgodnie z tym co pisałam ustawiam dzisiaj na blogu ankietę. Znajduje się ona po prawej stronie bloga. Przypominam, że zakończenie konkursu, a także głosowania nastąpi 20 stycznia.
Poniżej przedstawiam Wam nagłówki, które zostały zrobione na konkurs, w kolejności przybywających prac w komentarzach: (obrazek po kliknięciu będzie w większym rozmiarze)


Nagłówek gracza Inguisza:



Nagłówek gracza Wikociak:

Nagłówek gracza Zoozoolcia:

Nagłówek gracza Elffka:


Nagłówek gracza (Tutaj nie mam pewności, więc wpisuję podpis z nagłówka) Dzulja:

Nagłówek gracza Vanessaniki:


Nagłówek gracza Tomiek:


Nagłówek gracza (tutaj też muszę wpisać podpis z nagłówka) Gazeta


Powodzenia!
P.S. Przy ustawionej ankiecie nie mogę już zmieniać nazw uczestników, więc jeżeli przez przypadek postawię gdzieś literówkę (a mam nadzieję, że tak nie będzie XD) to z góry przepraszam.

Pozdrawiam
Modliszka


16 komentarzy:

  1. Tomiek i tak wygra, a na mnie nikt nie zagłosuje sialala:(

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za Inguisze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam źle napisalam nick XD moge poprawić nagłówek
    nick - Gazetaxdd

    OdpowiedzUsuń
  4. ja glosuje na Gazete ale nie wiem jak dac glos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierasz kropkę obok gracza i naciskasz przycisk "głosuj"

      Usuń
  5. Ja źle zagłosowałam!!:( źle nacisnęłam:( nie wiem jak cofnąć..;/ miałam na Vanessaniki głosować!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tomiek w jakim programie robisz takie piękne nagłówki ;_; ? Jeżeli można wiedzieć :x

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem najbardziej mi się podoba nagłowek Tomieka. Ale inne też są super *-*

    ~`Olciasuper

    OdpowiedzUsuń
  8. Po komentarzach i ankiecie widzę , ze Malo komu podoba sie moja praca :(
    Szkoda gratuluje Inguiszcie i Tomiekowi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modli sksułam e.e ŁADNIEJSZY ZROBIŁAM :C http://scr.hu/0d98/w2i32
      DUPCIA :<

      Usuń
  9. Dziękuję a twój obrazek jest prześliczny c: Tylko mi to przypomina liska a nie myszkę ;-;
    W tym ja mam uwagę. Ale wszystko inne cudowne. Świetnie ci wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Vanessaniki i Inguisza są śliczne
    PS. Wszystkie cudne <3

    OdpowiedzUsuń