piątek, 24 stycznia 2014

Przetłumaczenie tytułów

Uwaga, uwaga! Na pewno wielu z Was zauważyło, że w grze pojawiły się jakieś inne tytuły, bądź nasz tytuł zmienił nazwę. Od razu chcę napisać, że to nie jest żaden błąd w grze. Po prostu niektóre tytuły zostały spolszczone. 


Niektóre z nich mogły stracić swój "urok". Przykładowo taki tytuł "I'm cold" zmienił się na "Zimno mi".  Z tego też powodu spis title na moim blogu chwilowo ma jeszcze stare wersje tytułów, bez przetłumaczenia. Postaram się wkrótce podpisać je wersjami aktualnymi.

Pozdrawiam
Modliszka


8 komentarzy:

  1. Właśnie zauwarzyłam szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Title Grubo Ponad 9000 zmieniło się na It's Over 9000

      Usuń
  3. Ehh.. Czy tylko ja z całego TFM jestem spostrzegawcza? Ja od razu jak weszłam poszłam sobie coś upaczyć w sklepie to to zauważyłam! Ale cóż ... Takie życie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dodałaś takie okienko na blo0ga gdzie pisze: Proszę o nie kopiowanie zawartości bloga ........... Jak powiesz?
    ;--;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ^^
      To nie jest okienko, po prostu dodałam obrazek z komputera :)
      Wystarczy wziąć zwykły gadżet, w którym można dodawać obrazy na blogu i już

      Usuń
  5. I usunęli niektóre title, np. foch z przytupem (który sobie upatrzyłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że Foch z Przutupem ciągle jest... No cóż, moja spostrzegawczość xDD

      Usuń