sobota, 1 września 2012

Nowa Helperka & Info o rekrutacji

Wczoraj Cazanna na forum ogłosiła nam nowego (a raczej nową) PL Helperkę 
Nasza nowa Helperka pozwoliła mi zrobić "sesję zdjęciową " do artykułu :)



Tak ,tak wiem zaraz będziecie się wściekać ,że ktoś został Helperem ,a rekrutacja była zakończona.
Cazanna zrobiła wyjątek ,ponieważ Klaudisi zachwyciła ją swoją aplikacją (tzn. zgłoszeniem) :)
Ale uszy do góry ,bo Cazanna ogłosiła ,że kolejne nabory na Helperów zaczną się za około dwa miesiące !
A więc bądźcie cierpliwi - macie sporo czasu na wymyślenie co napiszecie w trakcie nowej rekrutacji !

Pozdrawiam

 Modliszka

11 komentarzy:

  1. Ciekawe czy będzie pomagać .

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK JESTEM BARDZO WKURWIONA !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko, nie wiem czy zwracam się z tym w dobrym miejscu, ale mam problem dotyczący transformice i chciałabym spytać czy może mogłabyś jakoś pomóc. . __ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na transformice jest grupka (dosyć spora) osób, które banują za nic... albo za wbicie firsta bądź sprzeciwienie się im. . __ . Da się coś zrobić? Nie mając żadnych konkretnych dowodów. TT - TT

      Usuń
    2. Oj znam ten kłopot ,często tak robią. W moim przypadku ktoś sugerował ,że mam "hacki do gry" ,bo ja zdobywałam firsty ,a nie ten ktoś.
      Niestety nie da się z tym nic zrobić. Trzeba albo przejść na inny room ,albo nie zwracać na nich uwagi (co jest trudne,wiem ).
      Nic nie mogę na to poradzić - takie osoby niestety będą zawsze :(

      Usuń
    3. Szkoda. . ___ . Ale dziękuję. ; D

      Usuń
  4. No nie ;// Nie wiedziałam o żadnej Rekrutacji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie co na pewno będę pomagać niby po co zostałam helperem a poza tym

    Chyba wiecie kto pisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiemy.
      ___________
      LUBIE PANA PREZYDENTA

      Usuń