środa, 19 września 2012

Dawanie bana w nowej wersji

Parę dni temu na pewno zauważyliście, że zniknęła opcja banowania ( tego co pisało się /ban tu nick osoby).  Nie zniknęło to całkowicie jak niektórzy sądzą lecz zostało zmienione na nową wersję. Jak klikniecie na nick jakiejś myszki zobaczycie,że (tam gdzie jest ignoruj i friend) jest nowy napis - report.


Jeśli chcemy komuś dać bana klikamy ten przycisk Report. Wyświetli nam się takie okienko jak poniżej:


Tutaj wybieramy rodzaj bana np. za hacki ,spamowanie itp. Możemy też skomentować (opisać) dlaczego czy coś w tym stylu. Jak klikniemy wyślij ,to nasze zgłoszenie otrzymają wszyscy moderatorzy online. Jak się okaże (przykładowo piszę ),że ktoś naprawdę używa hacków to jakiś moderator da mu bana :)
Uwaga ! Jeżeli będziecie dawać bany bez powodu ,spamując i drażniąc tym moderatorów opcja dawania bana zostanie Wam usunięta, a inni dalej ją będą posiadać. Dlatego ostrzegam Was Moi Drodzy aby dawać bany sprawiedliwie i z dobrym uzasadnieniem :)

Pozdawiam

Modliszka



51 komentarzy:

  1. kamiljdtcps:dostałem bana :( na 360 godz da sie to przyspieszyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 360 godzin co ? :P Niestety tego nie przyśpieszysz. Musisz poczekać.

      Usuń
    2. ej to znowu ja a jak dostane bana np na 24 godzin to jak przyspieszyc?

      Usuń
    3. Żadnego bana nie można przyśpieszyć niestety.

      Usuń
    4. Ja tez dostałem bana na 360 h xD
      Pisało mi to ..Ostatnie ostrzeżenie przed usunięciem konta" czy cos takiego Czy jeżeli jeszcze raz cos zrobie to mi usuną konto :< ?

      Usuń
    5. Dostałem bana 78 godzin za krwistego linka ;-; xD

      Usuń
    6. ej no zmien se date na kompie

      Usuń
  2. ja nie mniałam ale zgłaszałam chyba 5 razy i nie mniał bana bo wciąż pisał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja normalnie grałam jak inni i następnego dostajesz bana na 201 godz . nawet nie wiem co zrobiłam i szukam stron internetowych jak odwołać bana wydałam na tamto konto 13 zł może mało ale i tak coś wydałam

      Usuń
  3. a jeżeli się niema ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostałem na 1000 godzin bożeee

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałem 2 razy ban po 360 h za coś czego nie zrobiłem.. ta sprawiedliwość..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe jest by dostać bana za nic. A z tego co wiem ban na 360h jest za hackowanie. Jeśli to nie Ty to robiłeś, to być może ktoś inny przebywał na Twoim koncie, lub rodzeństwo.

      Usuń
    2. Ja też mam bana za nic...na 168 godzin,że przebywałam na bc i dostałam bana :/

      Usuń
  6. hahhahahah tez dostalam dzis bana ale chyba ten kto mnie zbanowal zle zrozumial. nie bede mowila za co ale podam przyklad podobny do mojego. ze chcesz pokazac ludziom np. zdjecie pijanego kota, albo kogokolwiek pijanego to ludzie wchodza i sie smieja, a ten kto daje bana zrozumial to tak, ze propaguje zazywanie narkotykow, alkocholu xd

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mogę wejść na moje konto .-. I co teraz? Nawet nwm czy mam bana czy nie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostalam bana na 360 godzin za phising w ogole czegos takie nie robilam jak to wyjasnic? czy moga mi to udowodnic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uważasz, że dostałaś niesprawiedliwego bana, to jak najszybciej skontaktuj się z jakimś moderatorem. Najlepiej na czacie z tego co wiem: http://www.transformice.com/irc-webchat/index.php

      Usuń
  9. ja mam bana na 1 godzine !!! nie moge wytrzymać !!! -_- za pytanie o hacki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam na godzine i nie da sie wejść !! bo pisze że dostałam bana na 1 godzine ... i nic !

      Usuń
  10. Dostałam bana na 290 godzin, a nic nie zrobiłam :C. Za powód moderatorzy mi podali, że sprzedawałam i wymieniałam się kontami, a to nie prawda! Co mam zrobić?! Nie chce mieć bana za nic, szczególnie, że lubię transformice. Co mam zrobić???? :''''C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna, że nigdzie nie pisałaś czegoś w rodzaju "oddam konto, szukam konta z czymśtam"? Jeśli nie, to wejdź na jakieś inne konto i skontaktuj się z którymś polskim moderatorem i wytłumacz całe zajście.

      Usuń
    2. nie da sie wejsc na zadne konto probowalam bo mam na 4dni

      Usuń
  11. od kolegi dostałem bana bo zartował se .

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam wczoraj bana za używanie hacka ( co oczywiście nie jest prawdą ) na 40 godz. dzisiaj chciałam wejść na konto zobaczyć ile jeszcze godz. a tam nadal pisze że 40 . Co mam zrobić?? POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczekać aż ban przeminie. Jeśli uważasz, że otrzymałaś go w sposób niesprawiedliwy to skontaktuj się z jakimś moderatorem. Polscy modzi to Staszekowaty, Zapomnialam, Rikimaroo, Arcanacra. Być może ktoś wszedł na Twoje konto, albo korzysta z tego samego internetu (brat/sąsiad), przez co szkodzi Tobie.

      Usuń
  13. ja dostalem bana na 100 h za to ze zbugowala sie mapka i polecialem i niby mialem hacka xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę powiedzieć że raz dostałem bana na 168h w koncie Ivanbekabeka to czemu nie mogłem wejść na inne konto w tfm i nawet na sourisa nie mogłem wejsć czzemu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy jest możliwe otrzymanie bana za hacki, gdzie ich nigdy się nie używało. Chciałam dzisiaj wejść na konto i wyskoczyło mi "Otrzymałeś/łaś bana na 10h. Powód: hacki". I chcąc wejść na drugie wyskoczyło mi to samo powiadomienie, również próbowałam zagrać "Sourisem" i efekt ten sam. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może ktoś wszedł na Twoje konto, albo korzysta z tego samego internetu (brat/sąsiad), przez co szkodzi Tobie. Skontaktuj się z jakimś moderatorem.

      Usuń
  16. Ban za mały żarcik z screemerem...


    Sprawdź mego bana na profile w forum tfm: Minehackpl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez dostałem bana na 72 godziny czuli tak około 3 doby i poł dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, dostałam bana za(cytuje) :,,Otrzymujesz bana na 164 godz. Powód: Przedłużenie bana (oczekiwanie na stały ban). O co chodzi?! ;'( Czy usuną mi konto?! Dziś kupiłam truski i nie chcę się z tym kontem na razie żeganać! Help!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie musiałaś coś kiedyś przeskrobać, albo ktoś kto był na Twoim koncie/grał na tym samym adresie IP. Polecałabym zmienić hasło w grze i ustawić je również na sieć internetową.

      Usuń
  19. a jak np. Dostałam bana i pisze odwołaj się od bana to co to znaczy?

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dostałam ban cytuje ,,2562047385276 godz. Powód: selling account is forbidden. You were warned.,, co to znaczy ja nic nie zrobiłam. Pomocy miałam tam 89 lvl lub cos w tym stylu i mnustwo ubran nie chce sie z nim zegnac :'( odpisz szybko plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komunikacie przekazano, że nie można sprzedawać swoich kont. Jeśli nie robiłaś tego, to znaczy że:
      a) ktoś wchodził na Twoje konto i próbował je sprzedać
      b) ktoś ma taki sam adres IP
      Natychmiast zmień hasło do konta i jeśli masz internet przesyłany przez router, to ustaw na nim hasło.

      Usuń
  21. Zapraszam na moją stronke
    http://bokochamyfransformice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejka ! Bo ja nie mogę wejść na moje konto. Nie wiem nawet, czy mam bana. Jak wpisuję wszystko poprawnie wyskakuje mi błąd. co mam zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj akurat były błędy serwera, dużo osób nie mogło się zalogować, trzeba przeczekać.

      Usuń
  23. ja dostałam bana na 999 godzin ja nawet nie wiem za co nic nie zrobiłam złego.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dostałem bana na 70 godzin za nic a nie wiem cy ktoś zna chaslo na moje konto ?? a po zatym moje konto jest nawiedzone caly czas coś dziwnego i jak byłem na utility to muj kolega chciał adma a ja go miale mi wtedy pisałem dziwnie do zalozycielki utility a potwem dziwnie zniknołem z mapy !! co to BYŁO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uważasz, że dostałeś niesprawiedliwego bana, to skontaktuj się z moderatorem. Najlepiej przez forum.

      Usuń
    2. To że dziwnie zniknąłeś z mapy to znaczy że dali ci bana że cie nie ma na mapie

      Usuń
  25. nie mogę mówić przez 2 godziny powód: nieodpowiednie słownictwo na cafe. ja niczego brzydkiego nie pisałam więc czemu nie moge mówić przez 2 godziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz ludzie dostają bany za hack za nic więć

      Usuń