poniedziałek, 21 maja 2012

Kolory futra

Dzisiaj... 21 maja po południu... Wreszcie nadeszły tak długo wyczekiwane kolory futra dla myszek! I nie tylko. Oprócz samych pojedynczych kolorków zostały dodane również futra. Jest nawet jedno tygrysie. Wszystkie zostały starannie wykonane i dobrze wyglądają w grze.
Na razie są w sklepie, ale nie można jeszcze ich kupić.
Musimy cierpliwie zaczekać.
Oto kilka wzorów futerka :


A tu kolory:


Życzę wam powodzenia w zbieraniu serka! Trzeba go uzbierać naprawdę dużo, jeśli chce się kupić futro. 
Pojawiła się także możliwość zmiany koloru ubrań.
Klikamy Customize i zmieniamy kolor danego przedmiotu.
W sklepiku są też nowe fryzury i rzeczy dla myszek. Fraises też nie można jeszcze zakupić. Na czacie wyświetla się "Coming soon !".
I zła wiadomość dla niektórych graczy, którzy jeszcze nie zdołali zebrać wszystkiego - skończył się event wielkanocny.

Pozdrawiam
Modliszka

6 komentarzy:

  1. Super ^^. Ja osobiście poczekam na Fraises i jeśli nie będą za drogie to kupie,bo marzę o takim ślicznym futeerku <3. A jestem początkującym graczem,sama nie wiem,gram może od 2-óch miesięcy,a narazie mam 900 serków. Wgl,super blog,dowiedziałam się tu strasznie dużo o Transformice. Naprawdę,koocham <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poczekam na truskawki, bo nie ma sensu zbierać aż np. 3000 serów albo 6000

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz może kiedy będzie można je kupić??
    Krowaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja zbieram na 4001,a mam 2tys serkaa.A pozatym nwm czy nie kupić skóry colors białą.xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak myślałam że te były na początku

    OdpowiedzUsuń