piątek, 5 lutego 2016

Chiński Nowy Rok 2016

Kolejny piątek, kolejny event. Powoli zaczyna to być męczące, mogliby je przedłużyć na dwutygodniowe. Ale nie będę już narzekać. Tym razem w grze zawitała przygoda związana z Chińskim Nowym Rokiem!
W sklepie pojawiło się kilka nowych przedmiotów, w tym futro:



Tak wygląda kawałek mapki eventowej:


Naszym zadaniem w evencie jest wspięcie się po smoku na mapie i dotrzeć do ogniska na kawałku ziemi, koło jego głowy. Tam dostaniemy naszą nagrodę.
Musimy uważać, bo niekiedy trzeba będzie wskakiwać po jego łapach, albo oplatających smoka szarych paskach:


Po dotarciu na sam szczyt do ogniska możemy otrzymać zwierzątko do ekwipunku - smoka, lub inne przedmioty, jak serki, truskawkę, fajerwerki:

Chiński Nowy Rok 2016
Dostajemy na jakiś czas zwierzątko - smoka, który lata za nami

Gdy uzbieramy 10 lampionów dostajemy tytuł Kwiat Lotosu (na razie jeszcze nieprzetłumaczony w grze, więc nazywa się Lotus Flower).
Za 20 lampionów możemy dostać przepiękną kulkę do poziomu szamana z niebieskim smokiem:

Chiński Nowy Rok 2016

Można dostać odznakę, również ze smokiem:

Chiński Nowy Rok 2016 - zbierz 40 lampionów

Jak Wam się podoba event? Według mnie (patrząc na sam pomysł) jest bardzo ciekawy. A przedmioty jakie ładne i starannie wykonane :).

A tu mały dopisek, bo została dodana możliwość zdobycia nowego tytułu - Inspector Souris. Są z nim związane kawałki mapy, które czasami się wyświetlały przy zdobywaniu lampionów - tam była instrukcja. Żeby go dostać wystarczy napisać na czacie na mapie eventowej swój nick, ale każdą literkę zmienić na tę, która jest dwa miejsca później. Czyli np. "a" to będzie "c". Z liczbami jest tak samo. Gorzej, jeżeli mamy w nicku literę "z" bo wtedy trzeba napisać pionową kreskę itd. Dla ułatwienia w internecie jest strona (KLIK), na której wystarczy wpisać swój nick i od razu nam go przerzuci na ten ze zmienionymi literkami.
Dam jeszcze przykład dla porównania - "modliszka" to będzie "oqfnku|mc".


59 komentarzy:

  1. Potwierdzone po wejściu dostaje sie tego smoka! KOCHAM SMOKI! KOCHAM TEN EVENT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem cos na temat tego ev, włącz szept cos do cb napisze i znow mozesz wyłączyć ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci, ale już załapałam event i nie potrzebuję pomocy :). Na razie muszę mieć wyłączone, bo byłby taki spam jak dwa tygodnie temu w piątek xD.

      Usuń
  3. Za 10 lampionów jest tytuł, a za 20 kulka :D Co do odznaki nie jestem pewna, mówiono mi, że 40 ale nie na 100%. Twój blog jest bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzone, title za 10 lampionów, właśnie dostałam :)

      Usuń
    2. Ja zostałam wybrana do tego zdobycia tytułu inspektor souris :D po prostu dostałam kartkę od papaiilego! I dzięki temu mam ten tytuł B)

      Usuń
  4. Po raz pierwszy serio może będzie mi zależało na zdobyciu wszystkiego :>
    Przydatny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, jak to ja, ognisko mnie nie lubi... Weszłam w nie i nadal stoję, nie myśli mnie podrzucić do góry... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Odznaka chyba jest za 40 lampionów,ozdoba do levela za 20 a tytuł za 5 lub 10. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a za co dostajemy zwierzątko smoka bo siostra dostała a ja nie robiłyśmy tak samo:(
    ~xddxhjk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoka dostaje się losowo,vprzy ukończeniu mapy. Można dostać jego lub inne przedmioty. Wszystko zależy od szczęścia.

      Usuń
  8. fajny blog!!!!!!!
    ~xddxhjk

    OdpowiedzUsuń
  9. Event jeden z tych lepszych tygodniowych, choć trzeba przyznać, że są za często, przez co mapki eventowe są niedopracowane, psują się, np. łapa smoka. A potem czekanie na następny event, o ile będzie działał poprawnie. Truskawkę można wygrać za ileś uzbieranych lampionów, czy losowo?
    ~Piscase

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie za ileś lampionów, może za 15, ale nie mam pewności.

      Usuń
    2. za który 1 zbierze lampion (pierwszy na mapce) lub 15

      Usuń
  10. Jak mi wiadomo dowiedziałam sie że prawdopodobnie title 10 lampionów 20 nagłówek na lvl a 40 na odznake

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawki za 15 lampionów chyba nie losowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko! Dziękuję ci z to, że kiedy TYLKO wchodzi nowy event OD RAZU wrzucasz nam post z informacją co trzeba robić ile zbierać jak się nazywa. Bardzo ci chcę podziękować nie znam lepszego bloga od twojego! Twoje poświęcenie jest tak wielkie chociaż wiemy, że nie każdy miał by czas na pisanie postów oraz w sumie myślenie aby wszystko było w poście napisane dobrze i bezbłędnie. Naprawdę bardzo mi pomagasz! Dziękuję jeszcze raz Modliszko! ~LauciaxxxTFM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ^^. Mam to szczęście, że w piątki szybko wracam do domu i mam prawie cały dzień wolny - idealny czas na opisanie nowych rzeczy z gry. Mam nadzieję, że nic się z tym nie zmieni, hehe.

      Usuń
    2. Skąd ty to wszytko wiesz :) przecież event zaczyna się o 14 godzinie a post wrzucasz za jakieś pół godziny gdzie wszystko jest opisane to skąd wiesz co się robi na evencie jak masz tak mało czasu na zagranie?

      Usuń
    3. Zdobyłam już trochę wprawy po prostu. W kwietniu będą cztery lata od kiedy mam blog :).

      Usuń
  13. Title jest od 10 lampionów ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Najłatwiejszy event w historii. Już mam 10 lampionów i title :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu tak restartują grę?

    OdpowiedzUsuń
  16. ej nie mam tej kulki na level a mam 20 lampionów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo łatwy ten event i najlepszy według mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie za ile lampionów jest odzaka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest przecież napisane :)

      Usuń
    2. mam pytanie mma 23 lampiony a kulki szamamanadal nie ma

      Usuń
  19. Miejmy nadzieje że dużo myszek będzie miało odznaki :'D

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam że podobno po tym evencie skończą się eventy tygodniowe niezbyt w to wierze ale ....
    No nic event (smoczy ) łatwy i fajny :°P

    OdpowiedzUsuń
  21. Modliszka! Zobacz tego bloga! Skopiował twojego nowego posta, każde zdanie jest takie samo jak twoje! :/ http://transformicepomagam.blogspot.com/ Inne posty moze też skopiwał, nie wiem.. Jego nick to Moussefake. (bez kropki)
    Pozdrawiam, Lodowinciia

    OdpowiedzUsuń
  22. Modliszko bo w evencie przytulania za 60 tecz byl title "I Chesse You", czy w tym evencie tez jest jakis za 60 lampionow? :) PS Mam juz 17 lampionow! :D Mam nadzieje ze zdarze z odznaka do piatku ^^ / Lirdis <33

    OdpowiedzUsuń
  23. 70 lampionów - tytuł adorator
    http://www.transformiceup.tk/code.php - wpiszcie tam swój nick i to co na górze będzie napiszcie na evecnie - za to dostanie się tytuł inspector souris

    OdpowiedzUsuń
  24. Istnieje też drugi tytuł do zdobycia. Musicie wejść na tą stronkę >>>http://www.transformiceup.tk/code.php<<< wpisać swój nick i powinno Wam wyskoczyć jakiś kod na górze, a więc go skopiujcie i czekajcie na event. Kiedy już event będzie to wklejcie go w chat. Otrzymaliście tytuł "Inspector Souris". Myślałam, że to fejk, ale spróbowałam i go zdobyłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Za co ten title «Inspector Souris»
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz na taką stronkę, tam wpisujesz swój Nick i dają ci kod który musisz wypowiedzieć jak zaczyna się event. Niestety adresu nie pamiętam

      Usuń
    2. Wchodzisz na stronę http://www.transformiceup.tk/code.php wpisujesz nick, kiedy zacznie się event wpisz to na chat.

      Usuń
    3. ktoś mi napisze nick Juliathefox? bo mi strona nie działa ;<

      Usuń
  26. Jest jeszcze podobno jakiś tittle za 70 lampionów o.O

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz fajnego bloga ;) Zapraszam również na mojego. Nie, nie podam linka ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Modliszka co z tą mapą, ją się jakoś zbiera, bo mam 1 taki kawałek mapy, kliknąłem go... i czy go zebrało?

    Title mam zdobyte czyżby na tej mapie opisali jak mam kod na już zdobyty title wpisać czy może za zebranie całej mapy jest jakaś nagroda...?

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Mapa jest instrukcją do zdobycia tytułu Inspector Souris.

      Usuń
  30. Ej niech ktoś mi pomoże zdobyć tytuł Inspector Souris XD Wiem że tam na górze jest napisane jak zobić ale ja tg nie umiem XD Mój nick : jambycmyszka
    Z góry dzięki c;

    OdpowiedzUsuń
  31. A wie może ktoś jak się zdejmuje smoka? Lata już za mną bardzo długo, a bardzo mi przeszkadza ._.

    OdpowiedzUsuń
  32. Za 70 lampionów jest jeszcze tytuł "Adorator"

    OdpowiedzUsuń
  33. nie raz spadalam z tych lapek

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. No kurcze, czemu mnie wtedy nie było? :(

    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiedzi
    1. Zauważ, że to jest artykuł z roku 2016, a my mamy już 2017.

      Usuń