niedziela, 17 września 2023

Autorkowy Update

 Hej hej! Tu Migotka.

Wieki się nie słyszeliśmy, bo tak jak wspomniałam kilka postów temu bloga już nie prowadzę a na myszki wchodzę bardzo sporadycznie (żeby nie powiedzieć że raz do roku XD). Ostatnio jednak stwierdziłam, że warto się odezwać, żeby chociażby dać znak życia, dla osób które nie miały ze mną kontaktu na discordzie czy innych portalach.


Więc co takiego się u mnie dzieje skoro już nie gram w myszki?

A no gram w różne inne gry. Genshin Impact (gdyby ktoś chciał mnie dodać to podaję kod znajomości 708677437), jak również Smoki Mistwood (pod nickiem Migotka). Smoki może część z was kojarzy, kiedyś była gierka zwana Smokami Nightwood i Mistwood jest poniekąd jej potomkiem, który obecnie jest jeszcze w wersji beta.


A co u mnie w realnym życiu?

Dużo rysowania i artystycznego rozwoju! Część z was może wie, część może nie, ale studiowałam grafikę i obecnie staram się, by dalej móc zajmować się tym tematem w przyszłości.



Ostatnio również postanowiłam spełnić swoje małe marzenie z dzieciństwa i założyłam kanał na YouTube z rysowanymi i częściowo animowanymi historyjkami. Jest to świeża sprawa i wciąż nie sądzę by rozwinęło się to w coś dużego, ale czemu by nie spróbować? Próbować zawsze warto, żeby później nie żałować, że się czegoś nie zrobiło.




Także gdyby ktoś z Was był zainteresowany to serdecznie zapraszam na kanał - klik. Wiele jeszcze tam nie ma, ale może akurat coś Wam się spodoba.

Poza tym u mnie wszystko w porządku. Żyję, poruszam się w pozycji wyprostowanej i wciąż rzucam najgorsze suchary wśród znajomych. To by było na tyle, do zobaczenia przy innej okazji, może na innej stronie.

Trzymajcie się zdrowo!

Migotka


3 komentarze:

  1. Pierwszy raz od wielu lat zajrzałem na tego bloga i strasznie mnie cieszy nie zapomniałaś o tym miejscu. Kiedyś wchodziłem tu parę razy dziennie aby nie przegapić żadnych nowości/events. Życzę Cię powodzenia z YT i oczywiście od razu zasubskrybowałem :D
    Dzięki ci za wszystkie łatę tego blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można odejść z myszek, ale myszki nie odejdą z człowieka nigdy, hahaha XD Cieszę się, że tyle osób wciąż ma w pamięci miłe wspomnienia za czasów działalności bloga :3

      Usuń
  2. fajnie ze dalas oznake zycia, fajnie sie gralo w szczury - mam tam konto juz 11 lat i dalej mi sie nie nudzi, pamietam jak bylas modem na tfm i dostawalem od ciebie warny, piekne czasy za dzieciaka szkoda ze juz nie wroca xd fajnie bylo powspominac - wszystkiego dobrego i duzo zdrowka

    OdpowiedzUsuń