czwartek, 26 lipca 2018

Nowe futerko i śliczne włosy w collectorze

Coś bardzo fajnego dla fanów wszelkich zwierzęcych futerek - nowe futro przedstawia lwa.


Mamy jeszcze w nowym collectorze ten rękawek do nauki pływania i włosy Sailor Chibi Moon z dawnego serialu o Czarodziejce z Księżyca. Według mnie są prześliczne! Od razu je kupiłam, chociaż trochę sprawiają wrażenie dziwnie ułożonych na głowie myszki i nie do wszystkiego pasują.

A co Wy uważacie na temat nowych itemków? Dajcie znać w komentarzach! :D

Migotka

4 komentarze:

  1. Haha że mną zbierałaś na te włosy :D
    ~Wikio

    OdpowiedzUsuń
  2. Event spoko, ale mi TFM po lekku zaczyna się znudzać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, ale jaki tu event? xd
      Tu o ubrankach. :)
      Właściwie dużo eventów przegapiłam, bo mało gram, więc nawet nie wiem czy spoko...

      Usuń
  3. no niestety :/ ale co tam są inne fajne gry :D

    OdpowiedzUsuń