czwartek, 10 listopada 2016

Nowe dodatki Halloweenowe

W dzisiejszej aktualizacji zostały dodane dwie nowiutkie rzeczy - futro mrocznego żniwiarza (albo ponurego, raz mówi się tak, raz tak - to nieistotne) i zwierzaczka ducha do ekwipunku. A oto nasze nowe futerko!


I tak - mi też to bardziej wygląda na czarownicę niż kostuchę xD. Ale nie narzekajmy. Strój jest ładny mimo wszystko. Przechodzimy do drugiej nowości.

Halloween 2016
Dostajemy na jakiś czas zwierzątko - mysiego duszka, który lata za nami

Chwilowo mysie duszki możemy kupić u Von Drekkemausa. Czy w przyszłości będą w pokoju village - tego nie wiem. Ale wiem jedno - że są urocze :).

6 komentarzy:

  1. 1 duszek - 20 cukierków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie duszki mam 3 na razie duszki <3 Futerko też kupiłam moja 20 odznnaka za futra + mam 5 kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Duszka można w automatach wylosować 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodasz mnie do znaj w tfm? XD nazywam się oh_no (a pozatym bardzo fajny blog bardzo mi pomaga)

    OdpowiedzUsuń