wtorek, 8 września 2015

Krowie futro i nowe przedmioty

Do gry zostało dodanych pięć nowych przedmiotów, w tym krowie futerko, o którym mówiłam Wam na stronie bloga na Facebooku kilka dni temu :)


Oczywiście pojawiły się nowe przeceny na okulary, egipską czapkę, wąsy i... uwaga, proszę o uwagę.. zielone trawiaste futerko! :D Moje ukochane zielone ubranko nareszcie doczekało się przeceny, co jest równoznaczne z tym, że otrzymało swoją odznakę.
Nowe odznaki:

Wkrótce powinny się zjawić wyniki konkursu Cosplay - jeśli ktoś brał w nich udział, to życzę powodzenia ^^.


3 komentarze:

  1. Pierwszy. Modliszka, wczoraj widziałem to we wyprzedażach! :) Krowie futerko i futerko z koniczyną są nawet fajne! Gdyby ktoś chciał kupić jakieś fur to proszę bardzo. :)
    P.S Pozdrawiam Modliszkę i innych komentatorów bloga cieplutko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się to futro. Ale chusta na głowę jak najbardziej :)
    Zastanawia mnie skąd się wziął ten banan XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej jak ubrac się do futra krowy ? kupiłam i nie mam pomysłów ;C

    OdpowiedzUsuń