środa, 1 lipca 2015

Trzeci konkurs Cosplay w myszkach!

I po raz trzeci zawitał do gry konkurs cosplay! Polega on na przebraniu się za coś (najczęściej z a myszkę) związanego z grą w prawdziwym świecie i wysłaniu swojego zdjęcia do administratorów. Pierwszy taki konkurs odbył się w 2011 roku, drugi w 2013, a trzeci zaczyna się dziś! :)
Administratorzy napisali, że czas na przesłanie swojego zdjęcia mamy do 1 września - czyli całkiem sporo czasu. Obrazek należy przesłać w formacie .jpg lub .png na adres konkursowy: concours@atelier801.com
W temacie emaila należy wstawić napis "cosplay 2015", a wiadomość ze zdjęciem musi zawierać wasz nick z Transformice.

Nagrody to:
- 1 miejsce: Pluszak Transformice i 5 przypinek Transformice
- 2 miejsce: Koszulka Transformice i 5 przypinek Transformice
- 3 miejsce: Podkładka pod mysz Transformice i 5 przypinek Transformice



Brałam udział w tym konkursie w 2013 i powiem Wam, że naprawdę warto, bo to świetna zabawa. Taką miałam nadzieję, że pojawi się również i w tym roku ^^

Powodzenia dla wszystkich, którzy zamierzają startować!

15 komentarzy:

  1. A można kilka razy się przebrać i wysłać, czy jeden raz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Modliszko, a jest tytuł za branie udziału w tym konkursie?i kiedy mniej więcej dodadzą zmianę nicku bo bardzo mi na tym zależy :/

    ~Ewusahfli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w tym roku będzie tytuł za udział, ale zapewne tak. Co do zmiany nicku to data dodania aktualizacji nie jest znana.

      Usuń
    2. Dziękuje :D

      Usuń
  3. Czyli...to trzeba się przebrać w realu, czy w grze?...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tfu w poprzednim komentarzu napisałam w grze xD. Oczywiście że w realu :). Cosplay to przebranie się za postać z bajki, filmu lub gry. http://www.transformice.com/share/Marcuspuppy.jpeg Przykładowy Cosplay
    ~ Ajpon

    OdpowiedzUsuń
  5. Modliszko,a jak wyślę swoje zdjęcie bez przebrania też dostanie title?XDD bo nie mam pomysły na przebranie i nie chce mi się go robić?

    ~Kakaowyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wątpię. W końcu wymogiem jest coś co wiąże się z grą.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. I tylko na telefon mi działa

      Usuń
    2. A na telefonie nie da mi się wysyłać zdjęć ; (

      Usuń
  7. I jak się udał konkurs?:) Kto zwycięrzył?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyników jeszcze nie było, mają się zjawić wkrótce.

      Usuń