sobota, 16 maja 2015

Wybory w Transformice - jak głosować

Ponieważ system elekcji został już dodany do gry, uznałam, że trzeba napisać o nim parę słów.
Żeby wejść do tej nowej opcji klikamy menu > elekcja.



Wyświetli nam się okienko z kandydatami, o ile mamy na sobie założone jakieś futro. Każda odmiana futerka ma własną kategorię w myszkowych wyborach. Ja mam założone zielone, więc wyświetlą mi się kandydaci "zielonych".


Widzimy nazwy graczy, ilość oddanych na nich głosów oraz ich slogan wyborczy. Żeby zagłosować na kogoś wystarczy mieć założone futro, które ma dana osoba, wejść w "elekcję" i przy jej kandydaturze wcisnąć przycisk "głosuj". Jeśli już wcześniej oddaliśmy na kogoś głos, to drugiego raczej nam się oddać nie uda.

System elekcji może i jest ciekawym dodatkiem, ale przyniósł ze sobą masę próśb o głosy, nowych wątków na Cafe w grze oraz spamowania na czacie swoimi kandydaturami.
Cóż, wszystko ma swoje plusy i minusy.

A przy okazji. W sklepie pojawiły się nowe wyprzedaże, w tym na szare futerko:


Oczywiście nowa odznaka też jest, więc dopiszę ją do spisu odznak na blogu.


12 komentarzy:

  1. szkoda że kolorki nie mogą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem mogą :) ja wystartowała z białym kolorkiem, ale w elekcji białe kolorki są szare xd

      Usuń
  2. WitaJ Modliszko
    Mam do Ciebie takie nietypowe pytanie...
    Czy zGadzasz się na to, żebym prowadziła z Tobą TeGo BlOGa ???
    Możesz powiedzieć "Nie".
    Przecież nie Jesteś do teGo zmuszona.
    I życzę, żeby Ci się dobrze bloGa prowadziło.

    Pozdrawiam

    Kokadella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie szukam redaktorów do bloga :)

      Usuń
    2. Cód :D Mam kolorek i udało mi się wziąść udział ; 3 I coś dziwnego mam biały kolorek a wyświetla mi się szary :o

      Usuń
    3. Od tych drugich wyborów (podobno te pierwsze były próbne) jest właśnie możliwość wzięcia udziału z kolorem. Jedynie ten pierwszy, po rejestracji nie jest w to wliczany.

      Usuń
    4. Zmieniłam na futro no i ja pojwiam się w szarym kolorku a inni w futerku.

      Usuń
  3. Jej jestem 8 w "Najaktywniejsi Komentatorzy" ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. O masz serduszko na ogonek cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że to stary post ale co daje nam wygranie wyborów?

    OdpowiedzUsuń