poniedziałek, 8 lipca 2013

Problem w grze z literą "ą"

Czy też znacie to niemiłe uczucie, gdy piszecie coś na czacie w Transformice.. i nagle znika wam cały napis po kliknięciu literki "ą" ?
Ten problem pojawia się raczej tylko u użytkowników przeglądarki Google Chrome - jeśli macie inną przeglądarkę i ten problem u Was nie występuję to nie musicie czytać tego poradnika. Przynajmniej tak jest najczęściej. I nie jest on tylko w Transformice - często problem z tą literą pojawia się także w innych grach.
Dzisiaj znalazłam sposób.
Nie mam już problemów z przypadkowym usuwaniem zdań w Transformice.
I właśnie przedstawię Wam, Drodzy czytelnicy jak to zrobić. A trzeba trochę pokombinować.
 Najpierw otwieramy nową kartę w przeglądarce Google Chrome. Wpisujemy tam następujący tekst, jak na zdjęciu:
(wybaczcie za kreseczkę na końcu, zapomniałam wykasować)



Wyświetla nam się lista wtyczek jakie mamy zainstalowane w przeglądarce.
Z prawej strony mamy plusik z napisem "szczegóły". Klikamy go.
Pierwszą z wtyczek  powinien być Adobe Flash Player.
Wyłączamy wtyczkę z Adobe Flash Player'em tam gdzie jest napis jak poniżej w rameczce na zdjęciu.


Oczywiście można wtyczkę włączyć kiedy chcecie ponownie - wyłączenie nie szkodzi :)
Następnie po powyższym kroku z wyłączeniem, uruchamiamy ponownie przeglądarkę.
Wchodzimy na Transformice i próbujemy pisać na czacie literę "ą", z którą mieliśmy zawsze kłopoty.
I gotowe! Problem sam zniknął :)
P.S. Jeśli są jakieś kłopoty, chętnie wytłumaczę

Pozdrawiam
Modliszka





14 komentarzy:

  1. Dzięki Modziaku ;DD Od miesięcy to mam i zawsze zapominam xD Wyłączyłam i wszystko świetnie działa ^^ Dzięki wielkie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne :)

    ps. Dodasz mojego bloga do linków? Dosyć dawno wysłałam te wiadomość, a tu żadnego info. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten problem jest TYLKO na przeglądarce google :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ;/ Jak wyłącze to no mi się TFM nie chce włączyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam proble z literą 'ą' ale jak wpisywałam to wyskoczyło mi to http://scr.hu/0stw/mt51w i nei ogarniam tego, pomorzesz ?
    Pozdrawia Karaluchster <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Modliszko, jak to zrobiłam to weszłam znowu i nie działało mi wgl tfm. Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zresetować tą przeglądarkę? Chodzi o wyłączenie google chrome i ponowne włączenie?
    Jeśli tak, to mi nie działa :/

    OdpowiedzUsuń