środa, 26 czerwca 2013

Letni Konkurs na Nagłówek 2013 - ankieta

I oto dobiega końca jeden z etapów konkursu. Następuję koniec zgłaszania nagłówków i początek głosowania w ankiecie! Ankieta jest ustawiona z prawej strony bloga. Koniec głosowania nastąpi 28 czerwca, czyli w zakończenie roku szkolnego około południa.
W sumie miałam ten post dać już nad ranem, ale czekałam do 14.00 jakby jeszcze jakiś zapominalski się znalazł :)
W ankiecie głosując można wybrać tylko jeden podpunkt.
Poniżej nagłówki biorące udział w konkursie, kliknięcie powiększa obrazek:

Myszowaaa

Enquu

Szipaz

Lukrowana

Magicdarkkk

Dafuqpl

Zoozoolcia

Savannae

Adik

Serrowaa

Lovexdxdxdxd


Powodzenia i niech zwycięży najlepszy!

5 komentarzy:

  1. Drogi Adik, ankieta jest taka, że jak ktoś zagłosuję nie na Ciebie to wtedy maleją Ci punkty, mam ogromnie dużo wspaniałych znajomych którzy na mnie zagłosowali. Nic nie jest ustawione..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież w ankiecie nie ma napisanej ilości osób które zagłosowały na tę osobę, tylko wszystko idzie procentowo. Im więcej osób bierze udział w ankiecie tym bardziej procenty się od siebie różnią.
    Nie ma więc powodu do oskarżeń o fałszerstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje najlepsze
    ale niestety ' o parę godzin za późno ' -.-

    OdpowiedzUsuń