piątek, 17 maja 2013

Version 1.81

Nastąpiła nowa aktualizacja gry 1.81.
Wraz z nią do naszego sklepu w grze doszły dwa nowe przedmioty + nowe futro!
A jest to czapka-panda, bambus i futro pandy.



Ale nie jest to jedyna nowość. Powrócił system obniżek na przedmioty. Co tydzień jeden przedmiot będzie miał zniżoną cenę, ale prawdopodobnie zniżka będzie tylko za kupno przedmiotu przez fraises. Co jest objęte zniżką możemy łatwo sprawdzić klikając nową zakładkę w sklepie.
Co uważacie o nowym futrze? Opłaca się je kupić?

Pozdrawiam
Modliszka



8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to jest podobne do tego w łatki ;P I nie opłaca sie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne to jest serio. Ale można sobie kupić.. XD
    Zanimka

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie się nie opłaca chyba że jak była przecena to można się było zastanowić ale teraz...
    ~Ladylissin

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo. Szczególnie, że nie za wiele kolorów można dobrać, bo nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na jakiś konkurs na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie te rzeczy szkoda tlyko ze one 3 stanowia jedna calosc i nie wiem czy bedzie mozna cos dodac tak zeby pasowalo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się futerko pandy, sama osobiście je mam. Podoba mi się ono najbardziej z wszystkich fur. Pozdrawiam Myszowaaa ;3

    OdpowiedzUsuń